Media o mnie

Jak nie dać się złamać? Jak naturalnie stymulować organizm do samoleczenia?

Współczesny tryb życia zmusza nas, abyśmy przeciwstawili się naturze, czego skutki, w postaci przeróżnych dolegliwości możemy obserwować na własnym ciele. Widzimy też tendencję powrotu do natury poprzez stosowanie naturalnych sposobów leczenia, jakimi posługuje się fizjoterapia.

ZOBACZ WIĘCEJ

Mięśnie dna miednicy, dlaczego należy o nich pamiętać?

Mięśnie Kegla to zespół wielu mięśni, ukryty pomiędzy kością łonową a guziczną, dlatego zapominamy o nich na co dzień, a czasem wiele kobiet dowiaduje się o ich istnieniu, gdy pojawiają się problemy. Budową przypominają hamak będący ograniczeniem dla pęcherza moczowego, pochwy i odbytnicy. Od mięśni dna miednicy zależy sprawność narządów znajdujących się w ich okolicy. Mięśnie te dają nam o sobie znać jedynie podczas okresu przed menstruacją i w czasie owulacji.

Zapisz

Walka z bólem bez pigułki

Wszyscy doświadczamy bólu związanego z układem ruchu, najczęściej jest to kręgosłup. Co najmniej 80 % Polaków doświadcza w ciągu życia przynajmniej raz, ostrego bólu pleców. A jest to zjawisko coraz częstsze, gdyż tryb życia ma bezpośredni wpływ na pracę układu ruchu.

ZOBACZ WIĘCEJ

Telerehabilitacja hit czy kit? Rehabilitacja w dobie epidemi koronowirusa.

W obecnej sytuacji, kiedy musimy ograniczyć kontakt bezpośredni rozpowszechniła się nowa forma kontaktu pacjenta z fizjoterapeutą, mimo iż od 4 maja możemy prowadzić rehabilitację, nadal dla osób w grupie ryzyka prowadzimy telerehabilitację. Rozmawiamy z Joanną Wieruszewską o tym jak wygląda fizjoterapia w tym trudnym czasie.

Post Author: Joanna